Een reactie:
RSS-feeds vind ik heel handig en via netvibes kan ik snel zien waar pagina's zijn toegevoegd.
Met foto's werk ik niet zoveel. Flickr vond ik moeilijk en Picasa heb ik bekeken.
Nieuwe berichten plaatsen en foto's toevoegen vind ik niet moeilijk.
Over het gebruik in de bibliotheek hangt af van wat er verder nog volgt.
vrijdag 23 oktober 2009
Tjerk, Edwin en Jarno
Abonneren op:
Posts (Atom)

met fotoaanpassen.nl is dit gelukt
dit is gelukt!