Een reactie:
RSS-feeds vind ik heel handig en via netvibes kan ik snel zien waar pagina's zijn toegevoegd.
Met foto's werk ik niet zoveel. Flickr vond ik moeilijk en Picasa heb ik bekeken.
Nieuwe berichten plaatsen en foto's toevoegen vind ik niet moeilijk.
Over het gebruik in de bibliotheek hangt af van wat er verder nog volgt.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Goed dat je de draad weer op hebt kunnen pakken!! En gelijk al weer allerlei ontdekkingen gedaan! Foto's bewerken is persoonlijk, misschien doet iemand anders in de familie hier zij voordeel weer mee, maar fijn dat je dit ding even hebt ontdekt!
Bibliotheek en het gebruik van de #en kun je zien in relatie tot collega's maar ook tot onze klanten/gebruikers/bezoekers fysiek of digitaal! Je zult vast nog wel iets vinden wat bruikbaar is!
Een reactie posten