vrijdag 20 november 2009

Ding 12 twitter

Wie mij wil volgen op twitter kan op onderstaande link klikken
http://twitter.com/habing14a

Voor mezelf zou ik er wel iets mee kunnen, maar voor de bibliotheek zie ik dit niet als extra toevoeging, waar we veel aan kunnen hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

ga jou zo even opzoeken op twitter, maar weet je dat de bibliotheek ook al een twitter heeft? Kijk maar eens of je
bieb0599 kunt vinden... We weten al dat raadsleden onze blog ook volgen en dat is natuurlijk wel leuk en kan interessant worden!