Wie mij wil volgen op twitter kan op onderstaande link klikken
http://twitter.com/habing14a
Voor mezelf zou ik er wel iets mee kunnen, maar voor de bibliotheek zie ik dit niet als extra toevoeging, waar we veel aan kunnen hebben.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
ga jou zo even opzoeken op twitter, maar weet je dat de bibliotheek ook al een twitter heeft? Kijk maar eens of je
bieb0599 kunt vinden... We weten al dat raadsleden onze blog ook volgen en dat is natuurlijk wel leuk en kan interessant worden!
Een reactie posten