Nou de rss-feeds staan erop en zijn gelezen. Het icoon rss kan ik bij mijneigenbibliotheek.nl/stadskanaal niet vinden. Klopt het dat je aanwinsten en agenda alleen via de mail kunt ontvangen?
3 opmerkingen:
Anoniem
zei
@ina, fijn dat rss gelukt is, heb je het moeilijkste deel gehad! Het icoon van rss staat bij onze website alleen bij de catalogus. En je kunt immers een profiel aanmaken? Dan krijg je ook berichten binnen van aanwinsten en agenda die bij jouw profiel passen. Ik zie dit ook als een soort rss.
ik vind dat toch wel anders! Bij het aanmaken van een profiel moet je je gegevens achterlaten (handig voor Biblionet). Maar mbv rss kun je je anoniem abonneren op een pagina. Of zie ik dat verkeerd?
je kunt nu ook proberen om de blogs van Zuid-Groningen toe te voegen aan jouw netvibes. Ga naar http://www.23dingen.nl/biblionet en ga naar het tabblad blogs. Even de juiste kiezen en toevoegen maar!! Succes!
3 opmerkingen:
@ina, fijn dat rss gelukt is, heb je het moeilijkste deel gehad! Het icoon van rss staat bij onze website alleen bij de catalogus. En je kunt immers een profiel aanmaken? Dan krijg je ook berichten binnen van aanwinsten en agenda die bij jouw profiel passen. Ik zie dit ook als een soort rss.
ik vind dat toch wel anders! Bij het aanmaken van een profiel moet je je gegevens achterlaten (handig voor Biblionet). Maar mbv rss kun je je anoniem abonneren op een pagina. Of zie ik dat verkeerd?
je kunt nu ook proberen om de blogs van Zuid-Groningen toe te voegen aan jouw netvibes. Ga naar http://www.23dingen.nl/biblionet en ga naar het tabblad blogs. Even de juiste kiezen en toevoegen maar!! Succes!
Een reactie posten