dinsdag 1 september 2009

mensen

werken in de bibliotheek of in de bibliobus vind ik ontzettend leuk om te doen. Je ontmoet zeer veel verschillende mensen. Mensen de juiste informatie geven die ze zoeken en ze tevreden naar huis zien gaan, maakt mij gelukkig.

Geen opmerkingen: