skip to main
|
skip to sidebar
boekenbus
dinsdag 1 september 2009
mensen
werken in de bibliotheek of in de bibliobus vind ik ontzettend leuk om te doen. Je ontmoet zeer veel verschillende mensen. Mensen de juiste informatie geven die ze zoeken en ze tevreden naar huis zien gaan, maakt mij gelukkig.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Volgers
Blogarchief
►
2010
(8)
►
januari
(8)
▼
2009
(22)
►
december
(6)
►
november
(4)
►
oktober
(5)
▼
september
(7)
streekkamer stadskanaal
wereldwinkel borger
rss-feeds
vrouwenpleindrenthe
dit is de afbeelding van onze voetbalclub
23 dingen
mensen
Over mij
busbieb
Groningen, Netherlands
Mijn volledige profiel tonen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten