donderdag 10 december 2009

ding 14

Ik zie dit niet als een verrijking voor de bibliotheek.
Komt misschien ook doordat ik er geen gebruik van maak.

1 opmerking:

Anoniem zei

jouw gedachten zijn toch prima! Dit is ook niet mijn ding, doe er ook niets mee; maar je weet nu wel wat het is!!