misschien reageert een collega uit team PR?? Leuk gevonden trouwens:)
In 2008 was in alle bibliotheken in het cluster in de week voor kerst een orkest te gast. In 2009 was het de bedoeling dat de loactiebeheerders een lokaal koor zouden contrateren. Helaas is dat er niet van gekomen. Maar wie weet 2010?
Een reactie posten
2 opmerkingen:
misschien reageert een collega uit team PR?? Leuk gevonden trouwens:)
In 2008 was in alle bibliotheken in het cluster in de week voor kerst een orkest te gast. In 2009 was het de bedoeling dat de loactiebeheerders een lokaal koor zouden contrateren. Helaas is dat er niet van gekomen. Maar wie weet 2010?
Een reactie posten