woensdag 16 december 2009

kerstkoor

Ook bij ons in de bibliotheek?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

misschien reageert een collega uit team PR?? Leuk gevonden trouwens:)

Janneke zei

In 2008 was in alle bibliotheken in het cluster in de week voor kerst een orkest te gast. In 2009 was het de bedoeling dat de loactiebeheerders een lokaal koor zouden contrateren. Helaas is dat er niet van gekomen. Maar wie weet 2010?