vrijdag 22 januari 2010

ding 22 web 2.0

Hoever is de toekomst wat hier wordt geschetst nog weg?

2 opmerkingen:

Janneke zei

Volgens mij zitten we er al middenin. En de web 2.0 website waarbij de klant z'n eigen widgets kan toevoegen (filmpje mijnbibliotheek.nl) zou ik graag invoeren in 2010

Anoniem zei

ik durf het bijna niet te melden, maar komen er al geen nieuwe #en aan?
We hebben een inhaalslag gemaakt, maar moeten niet (weer) achterblijven!