Volgens mij zitten we er al middenin. En de web 2.0 website waarbij de klant z'n eigen widgets kan toevoegen (filmpje mijnbibliotheek.nl) zou ik graag invoeren in 2010
ik durf het bijna niet te melden, maar komen er al geen nieuwe #en aan?We hebben een inhaalslag gemaakt, maar moeten niet (weer) achterblijven!
Een reactie posten
2 opmerkingen:
Volgens mij zitten we er al middenin. En de web 2.0 website waarbij de klant z'n eigen widgets kan toevoegen (filmpje mijnbibliotheek.nl) zou ik graag invoeren in 2010
ik durf het bijna niet te melden, maar komen er al geen nieuwe #en aan?
We hebben een inhaalslag gemaakt, maar moeten niet (weer) achterblijven!
Een reactie posten