zondag 3 januari 2010

Jan Germs: Drent van het jaar 2009

1 opmerking:

Anoniem zei

ik vind het fijn dat hij de prijs ook echt in het Huus van de toal gaat plaatsen, omdat de prijs volgens hem voor alle medewerkers/vrijwilligers is!!