woensdag 16 december 2009

Podcast ding 15

http://bibliotheekhofvantwente.blogspot.com/2009_12_01_archive.html

Op deze site vond ik boekbesprekingen en aankondigingen van activiteiten.
Het lijkt mij op deze manier voor ons ook prima om te realiseren

De bibliotheek Waterweg heeft meer een soort weblog.
Bij het DOK heb ik een gedicht en een radiouitzending beluisterd.
Beide vind ik minder leuk.

1 opmerking:

Anoniem zei

inderdaad een prima manier om activiteiten aan te kondigen en zo kan de bibliotheek op een eenvoudige manier al met web2.0 aan de slag! Weet je nog dat je de link ook in de tekst kunt wegschrijven?? Staat wat sjieker:)