zondag 3 januari 2010

Ding 17 web 2.0


Op 22 december heb ik me al bij LinkedIn aangemeld. Ik vraag me af of we dit in de toekomst misschien gaan gebruiken om personeel te zoeken?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

is natuurlijk een mogelijkheid...

Janneke zei

Interessant om dit mee te nemen als er weer eens gesproken wordt over werving en selectie van medewerkers. Ben heel benieuwd hoe de OR hier tegenover staat.