zondag 3 januari 2010

Ding 19 Hyves

Op Hyves me aangemeld. Ben wel huiverig voor privacyschending.
Ben benieuwd of ik krabbels krijg.
Voor de bibliotheek lijkt me dit niet erg zinvol.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

je kunt er ook voor kiezen om het privé te houden, maar ja dan krijg je weer geen contact met anderen en is het sociale er weer af! Ik ben geen hyvesfan, dus van mij krijg je geen krabbel! Dit is niet mijn #:)

Anoniem zei

Ja Ina, helaas krijg je van mij ook geen krabbel, alleen op deze manier dan. Hyves is ook mijn ding niet. Voor mijn kinderen wel en ik zie dan ook dagelijks hoe tijdrovend dit is.