23 dingen was voor mij een interessante ontdekkingsreis.
Favoriete dingen voor mijzelf zijn de RSS-feeds, Twitter, Google-Docs en Hyves.
Voor de bibliotheek zijn My Discoveries, Podcasting, You Tube, Twitter en LinkedIn van grote toepassing.
Er is op deze manier een wereld voor mij open gegaan, wat ik zonder deze cursus niet had opgezocht of ontdekt.
Voor onze organisatie had ik geen 23 dingen aan ieder personeelslid aangeboden, maar gekeken naar de plek in de organisatie die een personeelslid heeft en aan de hand daarvan een deel van de dingen verplicht gesteld met de rest van de dingen als alternatieve zoektocht.
De hele cursus heeft toch heel veel vrije tijd gekost, maar voor jezelf als algemene ontwikkeling veel toegevoegd.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
En dan morgen een welverdiend certificaat! Fijn om jouw berichten te volgen en ook voor mij weer om dingen te leren! Gefeliciteerd!!
Een reactie posten